Trustpilot

Året der gik

Den 17. oktober sidste år gik CoolStuff.dk i luften. Helt nyt var siden dog ikke, da CoolStuff.dk har en svensk søster side i CoolStuff.se som har været online i 4 år. For at kunne give dig et billede af hvordan udviklingen har været, har vi lavet en graf over antallet af ordre i gennem vores første år.

Opstarten i Danmark og julehandlen

Efter en hurtig start, blev CoolStuff.dk næsten overrendt af succes. Alle ville jo have Cool Stuff. Som det også sker på vores Svenske side, udgør julehandlen næsten et helt års omsætning, men vi havde ikke forventet, at få så stor en andel i den danske julehandel efter blot to måneder. Vi fik også for meget succes hvilket betød, at vi ikke havde tid til at håndtere reklamationer og returvare ordentlig i de mest hektiske juledage. Til de kunder der blev ramt af dette: En stor undskyldelig fra os. Da juletravlheden var på sit alle højeste, delte Patrik fra kundetjenesten og Eric fra lageret seng på kontoret på skift.

Begyndelsen på 2009

Efter julehandlen faldt salget meget. Det er ikke så mærkeligt, og vi ser ca. samme nedgang i Sverige på denne tid af året. Det er den tid på året hvor vi holder ferie, eller tager på indkøbsrejser til Hong Kong.

Foråeret

I foråret begyndte vi, at arbejde mere aktivt med det danske marked. Vi begyndte med Facebook markedsføring, fik "E-mærket", ansatte vores første dansker og gik fra pakke levering med Schenker til levering med PostDanmark

Sommeren

Vi har mange sommer gadgets, men folk er på ferie i sommeren, og folk "glemmer" at købe gadgets hos os når de ligger på en spanske strande. Heldigvis fik vi så tid til, at opstarte allemulige tiltag, som f.eks. en facebook fan siden. Du kan besøge den her!. Det var også i sommeren, at vi fik vores første rullebånd til pakningen og bygget kontoret om:-)

Efteråret

Efteråret bragte vores første krise. Vores danske filial blev tvangsopløst, uden at vi vidste det. Suk! Heldigvis fik vi hurtig startet en ny filial på benene, uden at vi blev nød til at lukke vores shop ned. Og næste år glemmer vi ikke, at indsende det årsregnskab til tiden! Det positive ved efteråret er, at vi har haft travlt med at ansætte folk, sådan at vi kan levere pakker til tiden denne jul og sådan, at vi selv om vi har travlt får tid til, at prioriter kundeservice som det vigtigste.

Julen 2009

Julen 2009 bliver ekstra spændende, da det bliver første gang, at vi kan sammenligne og se om vi har solgt mere i 2009 end i 2008. Vi håber at I også i år, vil ligge en lille sjov julegave i under juletræet, i stedet for en foodprocessor fra den lokale isenkræmmer